Nielimitowane porady prawne

Obsługa prawna – formy komunikacji

Realizacja pakietowej obsługi prawnej uzależniona jest od rodzaju wykupionego pakietu. Pakiety dzielimy ze względu na formę komunikacji oraz czas realizacji. Dysponujemy trzema formami komunikacji

  • Komunikacja mailowa – nasz klient zapytania wysyła poprzez pocztę email
  • Komunikacja chat – klient zwraca się do nas poprzez ogólnodostępny chat na stronie www
  • Komunikacja telefoniczna – klient zapytania kieruje drogą telefoniczną ( numer ogólny infolinii lub dedykowany VIP )

Ze względu na czas realizacji pakiety obsługi prawnej dzielimy na :

  • Odpowiedz w terminie 24 godzin od złożenia zapytania – w dni robocze

  • Odpowiedzi w terminie 12 godzin od złożenia zapytania – w dni robocze

  • Odpowiedzi udzielane natychmiast po złożeniu zapytania – w dni robocze

  • Odpowiedzi EXPRESS udzielane natychmiast w dowolne dni tygodnia( opcja dodatkowa )

Pakiet Start

  • zapytania zlecane mailowo
  • czas odpowiedzi na zapytanie 24H

Pakiet GO

  • zapytanie zlecane mailowo i poprzez chat
  • czas odpowiedzi na zapytanie 12H

Pakiet LUX

  • zapytanie zlecane mailowo, poprzez chat i telefonicznie
  • czas odpowiedzi na zapytanie 12H

Pakiet VIP

  • zapytanie zlecane mailowo, poprzez chat i telefonicznie
  • czas odpowiedzi na zapytanie – natychmiast po zgłoszeniu

Usługi dodatkowe

PAKIET PISMA PRAWNE OBEJMUJE USŁUGĘ GENEROWNIA DOKUMENTÓW PRAWNYCH I ICH WYSYŁKĘ W IMIENIU KLIENTA POPRZEZ KANCELARIĘ ADWOKACKĄ

PAKIET PISMA PRAWNE OBEJMUJE USŁUGĘ GENEROWNIA DOKUMENTÓW PRAWNYCH I ICH WYSYŁKĘ W IMIENIU KLIENTA POPRZEZ KANCELARIĘ ADWOKACKĄ

PAKIET PISMA PRAWNE OBEJMUJE USŁUGĘ GENEROWNIA DOKUMENTÓW PRAWNYCH I ICH WYSYŁKĘ W IMIENIU KLIENTA POPRZEZ KANCELARIĘ ADWOKACKĄ